Pretraži ovaj blog

petak, 28. veljače 2020.

HIJENE (Ana Nikolić)

Slažeš mi s venama ti sa plavim očima Sa ovim gladnim hijenama, mojim gladnim noćima Daj mi da te volim, volim više od sebe Daj mi da te volim, volim, da te volim Bejbi, lažem da nisam sama Niko me ovde ne bi hteo na kraju dana Dopuzaću tebi da tiho šapnem ti Da ustvari gorim, gorim, gorim zbog tebe I da se u sebi raspadam, a ti me odjebi Slažeš mi se s kricima i sa tankim živcima Mojim crnim mislima, starim negativcima Daj mi da te volim, volim više od sebe Daj mi da te volim, volim, volim, volim Bejbi, lažem da nisam sama Niko me ovde ne bi hteo na kraju dana Dopuzaću tebi da tiho šapnem ti Da ustvari gorim, gorim, gorim zbog tebe I da se u sebi raspadam, a ti me odjebi Daj mi da te volim, volim više od sebe Daj mi da te volim, volim, volim, volim Bejbi, lažem da nisam sama Niko me ovde ne bi hteo na kraju dana Dopuzaću tebi da tiho šapnem ti Da ustvari gorim, gorim, gorim zbog tebe I da se u sebi raspadam, a ti me odjebi

Nema komentara:

Objavi komentar