Pretraži ovaj blog

petak, 28. veljače 2020.

DUGUJEŠ MI DVA ŽIVOTA (Aleksandra Prijović)

Tamo gde je poslo dvoje ja cu dalje sama umrla sam dva puta s tobom u godinu dana kao metak kroz gole grudi prosla je svaka tvoja laz nemas prava ni da me pogledas Refren: Dugujes mi dva zivota a ti jos uvek glumis skota kao da te bolja sudbina na kraju ceka pa neka mi srce stane ostavljam ti svoje rane da te gresnog bole do veka Mislio si tu gde padnem nastavit ce druge sto puta si me opekao kad ti pruzim ruke kao metak kroz gole grudi prosla je svaka tvoja laz nemas prava ni da me pogledas Refren: Dugujes mi dva zivota a ti jos uvek glumis skota kao da te bolja sudbina na kraju ceka pa neka mi srce stane ostavljam ti svoje rane da te gresnog bole do veka Dugujes mi dva zivota a ti jos uvek glumis skota kao da te bolja sudbina na kraju ceka pa neka mi srce stane ostavljam ti svoje rane da te gresnog bole do veka

Nema komentara:

Objavi komentar