Pretraži ovaj blog

petak, 14. veljače 2020.

CRNE NOĆI (Angellina)

Pogledaj u moje oči, tu sakrila sam sve te crne noći Ti misliš da će sve to jednom proći Al kazna mili tad po svoje dolazi, nikad ja ne odlazim Vreme leti, al mene nikako da ti izbledi Gde god da gledaš ja tu uvek sedim I sve su tuđe njuške samo porazi, crvene ti obrazi I dok je gledaš ja sam tu, gledaću ko duh Đavo gubi igru tu, čuje koga pominješ, spominješ u snu pominješ u snu Refren: I vrištiš dođi, sve te crne noći nikad neće proći Nikad neće proći sve te crne noći I vrištiš dođi, sve te crne noći nikad neće proći Nikad neće proći sve te crne noći Pogledaj u svoje oči, još cakle se kad čuješ da ću doći Ti misliš da će sve to lako proći Al kazna mili tad po svoje dolazi, kad ja ne odlazim Vreme leti, al nekako se mene uvek setiš Kad god poletis pored mene sletis i sve su tudje oči samo porazi, crvene ti obrazi I dok je gledaš ja sam tu, gledaću ko duh Djavo gubi igru tu i čujem koga pominješ spominjes u snu pominješ u snu I vrištis dodji, sve te crne noći nikad neće proći nikad neće proći sve te crne noći I vrištis dodji

Nema komentara:

Objavi komentar