Pretraži ovaj blog

srijeda, 8. travnja 2020.

KRIZIRAM (Emina Jahović)

Ti si moja dnevna doza
Ti si moja mania
Loša nam je prognoza
Nikad nemaš vremena

Na tebi samo je zlato
U pogledu greh
Jagode sa šlagom
Elegancija i smeh

Ja za tobom kriziram
Nije mi dobro, kriziram
Ja nikad ne spavam
Ja nikad ne sanjam
I ništa ne valjam

Ja za tobom, ja za tobom kriziram

Ti si moja duga
Ti si moj Istanbul
Svaka moja ti je skupa
Prešlo mi je u naviku
Na tebi samo zlato
U pogledu led
Kohiba i kašmir sve u dimu

Ja za tobom kriziram
Nije mi dobro
Kriziram
Ja nikad ne spavam
I nikad ne sanjam
I ništa ne valjam

Ja za tobom, ja za tobom kriziram

Nije mi dobro (2x)

Kriziram (2x)

Ja za tobom
Nije mi dobro
Ja nikad ne spavam
I nikad ne sanjam
Ja ništa ne valjam

Ja za tobom, ja za tobom kriziram

Nema komentara:

Objavi komentar