Pretraži ovaj blog

petak, 14. veljače 2020.

O MAMA (Cvija)

Vers:
A moj život je BG
I kad si tužan tad se peva
Ovde vozi se BMW
U džepu svakom soma evra
Svaki dan, a meni samo ti si sreća
I dok je tako para puna vreća

Mala, ja nisam onaj o kom ti si sanjala
Ja nisam princ sa belog konja malena
A ja sam princ od 500 konja, MG i bela koža
Moje srce želi tvoje, o mama

Refren:
Rodi mi sina, kralja kokaina mami
O mama, o mama jea jea jea
Španija, divljina, živim život ko sa filma mami
O mama, o mama jea jea jea
Rodi mi sina, kralja kokaina mami
O mama, o mama jea jea jea
Španija, divljina, živim život ko sa filma mami
O mama, o mama jea jea jea(3x)

Vers:
Galama, galama, sirene iza nas
Dok zove me mama, jer tuga je slama
Zlatni lanac, ta bela bandana
Zove Panama,ajde kreni s nama

Mala, ja nisam onaj o kom ti si sanjala
Ja nisam princ sa belog konja malena
A ja sam princ od 500 konja, MG i bela koža
Moje srce želi tvoje, o mama

Refren:
Rodi mi sina, kralja kokaina mami
O mama, o mama jea jea jea
Španija, divljina, živim život ko sa filma mami
O mama, o mama jea jea jea
Rodi mi sina, kralja kokaina mami
O mama, o mama jea jea jea
Španija, divljina, živim život ko sa filma mami
O mama, o mama jea jea jea(3x)


Nema komentara:

Objavi komentar