Pretraži ovaj blog

utorak, 11. veljače 2020.

JASNO MI JE (Zoi)

Maska se diže, na meni sija meso Na tebi piše da si ipak njeno Takav si kliše, nemoj da mi pričaš lepo Nikada više, baš više nikad sve to Nije ti čudno što se sa drugom Budiš sad u toj sobi bez nas, je l' da? Navike čudo, ti ljubi nju dok ja ludim Klubom gorim bez nas, gde sam? Al' sada jasno mi je da greh si u stvari Nemir u glavi i dobro znam što idem Ja ne bi' u naš vir, led si u lavi Al' bebe zašto kriješ da njen si u stvari? Nemir u glavi i sve je tako kliše Al' bežim u nadi, još jednu mi naspi Jasno ti piše da više nisam tvoja Bio si čist greh, bar da sam bila loša Ne prilazi bliže, ne želim ništa od nas Sad idi jer idem, nek te ima ona Nije ti čudno što se sa drugom Budiš sad u toj sobi bez nas, je l' da? Navike čudo, ti ljubi nju dok ja ludim Klubom gorim bez nas, gde sam? Al' sada jasno mi je da greh si u stvari Nemir u glavi i dobro znam što idem Ja ne bi' u naš vir, led si u lavi Al' bebe zašto kriješ da njen si u stvari? Nemir u glavi i sve je tako kliše Al' bežim u nadi, još jednu mi naspi

Nema komentara:

Objavi komentar