Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

VOLIŠ LI ME (Aca Lukas)

VOLIŠ LI ME

(Aca Lukas)



Voliš voliš ti mene kad' sam dobar

kad ti k'o dami ruku dodam
i kaput ti pridržim
k'o malo vode na dlanu držim



Voliš voliš ti mene kad sam nežan
kada sam pažljiv i darežljiv
da staviš me na ranu
voliš ti moju lepšu stranu



Ref.:
Voliš li me kad sam mrtav pijan
Voliš li me kad pravi sam grubijan
Voliš li me kad okolo se ku*vam
I zdravlje zbog mene zauvek izgubiš

Reci mi da me voliš



Voliš voliš ti mene kad sam fin
kad ovo srce sve ti čini
voliš ti moje maske
sve što nisam u suštini



Voliš voliš ti mene kad sam nežan
kada sam pažljiv i darežljiv
da staviš me na ranu
voliš ti moju lepšu stranu



Ref.:
Voliš li me kad sam mrtav pijan
Voliš li me kad pravi sam grubijan
Voliš li me kad okolo se ku*vam
I zdravlje zbog mene zauvek izgubiš

Reci mi da me voliš



Ljubav je crni humor
širi se kao tumor
dok veruješ a ja lažem te
pa previše zbog tog' pijem
pa previše zbog tog' pušim
jer previše ipak volim te ja



Ref.:
Voliš li me kad sam mrtav pijan
Voliš li me kad pravi sam grubijan
Voliš li me kad okolo se ku*vam
I zdravlje zbog mene zauvek izgubiš
Reci mi da me voliš.

Nema komentara:

Objavi komentar