Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2016.

OPSADNO STANJE (Sedative)

OPSADNO STANJE

(Sedative)


Beži od ove ljubavi što dalje
Ovde sve gori ovde je opsadno stanje
Beži još si ti mlada da te kvare dodiri moji anđele
Mlada za takvo kajanje

Šta će tebi ludak kao ja
Ti bi samo malo vatre probala
Od mene bi' ti krila otpala
Šta će tebi ludak kao ja
Slagaću te, kvariću te znaš
Pored mene ista ne bi ostala
Možda sebi bi se takva dopala
Šta će tebi ludak kao ja
Šta će tebi ludak kao ja

Beži do ovih usana sve boli
I druge posle dosade samo te hlade
Beži to tvoje ludilo me voli 
Dodiri tvoji prehlade, sve im se divlje dopadne

Šta će tebi ludak kao ja
Ti bi samo malo vatre probala
Od mene bi' ti krila otpala
Šta će tebi ludak kao ja
Slagaću te, kvariću te znaš
Pored mene ista ne bi ostala
Možda sebi bi se takva dopala
Šta će tebi ludak kao ja


Šta će tebi ludak kao ja

Ti bi samo malo vatre probala
Od mene bi' ti krila otpala

Šta će tebi ludak kao ja
Šta će tebi ludak kao ja
Šta će tebi ludak kao ja.


Nema komentara:

Objavi komentar