Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2016.

NISI SVESNA (Marko Vanilla feat. Mia Borisavljević)

NISI SVESNA

(Marko Vanilla feat. Mia Borisavljević)


Marko
Nisi svesna kako grešiš
kada ostavljaš me ti
nisi svesna zašto bežiš
ti od prave ljubavi

Mia
Ma nisam mala da me učiš ti
šta to u životu treba mi
kako srce kaže radim
pa nek' lupim glavom u zid

Marko 
O da li je moguće to,
Da misliš baš ozbiljno,
Na priču našu tačku stavljaš
Mene ostavljaš

Mia
Veruj da nije mi lako
ali desi se svakom
pokušaj bar da me shvatiš
pa zaboravi

Refren 
Marko
Nisi svesna kako grešiš
kada ostavljaš me ti
nisi svesna zašto bežiš
ti od prave ljubavi

Mia
Ma nisam mala da me učiš ti
šta to u životu treba mi
kako srce kaže radim
pa nek' lupim glavom u zid

Marko
Prošli smo dobro i zlo
mislio sam to je to
u zabludi bio sam ja
da si me volela

Mia
Nije to zabluda bila
ali viša je sila
htela da odem sa drugim
da se zaljubim

Refren  2x
Marko
Nisi svesna kako grešiš
kada ostavljaš me ti
nisi svesna zašto bežiš
ti od prave ljubavi

Mia
Ma nisam mala da me učiš ti
šta to u životu treba mi
kako srce kaže radim
pa nek' lupim glavom u zid

Nema komentara:

Objavi komentar