Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2016.

NEMAM (Helem Nejse & Edo Maajka)

NEMAM

(Helem Nejse & Edo Maajka)


Nemam ni feninga nisam ni s' treninga
Kad' me pitaš imaš li rizlu, ne'am je*i ga
Nisam kont'o izlazit večeras niđe iz kuće
Nisam it Sarajva, nisam ni iz Foče
Nemam para pa nemam ni živaca
Nemam ni s' kime pričat
Sve je puno ovaca
Nemam stana, ni placa, ni gana, ni parcele
Ki*a kad' se rijetko digne, šake se vesele
Nemam drage, nemam ni druga bruda
Kamatari zvone mi na interfon zbog duga
Vozačku nemam i nisam odavde
Nisam mog'o doći prije iš'o sam kod nane
Nemam ni vremena doći uopće od kad' imam djecu
Nemam vremena ni u hodže jer relegiju neću
Neću, neću dijamante, uspjeha ni pare brate ovdje takve plate

Ref.:
Nemam gdje da sjednem
Nisam dobar reper
Pjesma mi je nako, nemam dobar refren
Ne, ne nemam dobar refren
Neko pjeva na čola konačno ga metnem
Nemam gdje da sjednem, nisam dobar reper
Pjesma mi je nako, nemam dobar refren
Ne, ne nemam dobar refren
Pjeva ga čola da konačno ga metnem

Ne znam šta ću sa sobom, ni za šta nemam naleta
Kad' me problem stisne, kažem: "Ne znam nisam pametan"
Nisam bio na prvom i nemam opravdanje
Pjesma mi je nako jer refren mi je sranje
Nemam tableta i pun sam nekih tikova
Nemam stranke brate i sit sam takvih likova
I kad' nema hitova tad' nema ni klikova
Ukoliko nema albuma na svirke ne zovne me niko ba
U ratu nisam bio al' znam šta je bilo
I danas ima fleševe kad' šetam Čengić Vilom
Nemam staža ni zaposlenje stalno
Godište prvo ne'am staro
Nemam ljubavnicu imam samo vođu
Nemam estetike ne popravljam ovaj zub
Nemam više tale, daj mi za džoju odma da skačem na bosobe i da nemam pojma
Imam brata al' ne'am prozor
Imam vremena al' ne'am prostora
Nisam, nisi, nismo to znamo kao mali kad sam mijenjo slike znam govorio sam samo nemam
Nemam 8x
Jesam neko ali nisam ništa kao mali kad' bi Sajo kreno
Sam sebi govorio bi nisam
Nisam 8x
Nisi, nisamo to znamo kao mali kad sam mijenjo slike znam govorio sam samo nemam
Nemam 7x
Nisam, nemam 4x

Ref.2x
Nemam gdje da sjednem
Nisam dobar reper
Pjesma mi je nako, nemam dobar refren
Ne, ne nemam dobar refren
Reko pjeva ga čola da konačno ga metnem
Nemam gdje da sjednem, nisam dobar reper
Pjesma mi je nako, nemam dobar refren
Ne, ne nemam dobar refren
Reko pjeva ga čola da konačno ga metnem.

Ispravke teksta pišite u komenatu.

Nema komentara:

Objavi komentar