Pretraži ovaj blog

petak, 1. srpnja 2016.

MOTORI (Matke)

MOTORI

(Matke)



Duga, hladna ulica, okolo je mrak, 
palim sad motore jake i dodajem gas.
Rekla mi je biće loše kad ostaneš sam,
Bože samo daj mi snage da se ne sećam.

Opet ja i ulica, iza dim, nema nas.
Vrela krv u venama, adrenalin, dajem gas.
I samo jurim, žurim da pobegnem od tuge,
možda ću sreću naći tamo kraj neke druge.

Duga, hladna ulica, okolo je mrak, 
palim sad motore jake i dodajem gas.
Rekla mi je biće loše kad ostaneš sam,
Bože samo daj mi snage da se ne sećam.
Tamna, hladna ulica, obuzima me strah, 
palim sad motore jake, ostao sam sam.
Rekla mi je neću dćci, kasno je za sve,
zato kreni i ne koči, ne okreći se.

Traka za trakom, iza dim.
A gde je ona i sa kim.
I samo zatvorim oči, pa valjda ce doći,
da opet je vidim i zagrlim.



Duga, hladna ulica, okolo je mrak, 

palim sad motore jake i dodajem gas.
Rekla mi je biće loše kad ostaneš sam,
Bože samo daj mi snage da se ne sećam.
Tamna, hladna ulica, obuzima me strah, 
palim sad motore jake, ostao sam sam.
Rekla mi je neću dćci, kasno je za sve,
zato kreni i ne koči, ne okreći se.

Nema komentara:

Objavi komentar