Pretraži ovaj blog

nedjelja, 3. srpnja 2016.

KADA VOLIŠ (Lapsus band)

KADA VOLIŠ

(Lapsus band)



Nemoj noćas da me samog ostavljaš

voli me, udahni me

vvaki osmijeh, svaki dodir, svaka riječ
o kakva noć, za pamćenje

sipaj nam piće i otjeraj strah
ti moj si na usnama dah

Ma baš je lijepo, lijepo kada voliš slijepo
slijepo, ludo kao da je sudnji dan
baš je lijepo, lijepo kada voliš slijepo
Prođe cijeli život kao dlan o dlan

Samo pusti neka srca govore,
ostani kraj mene,
nije život ako tražiš razloge,
da pobjegneš, od istine 

Sipaj nam piće i otjeraj strah
ti moj si na usnama dah

Ref.3x:
Ma baš je lijepo, lijepo kada voliš slijepo
slijepo, ludo kao da je sudnji dan
baš je lijepo, lijepo kada voliš slijepo

Prođe cijeli život kao dlan o dlan.

Pratite blog prijavom ovdje. Besplatno je a mnogo cete pomoci.

Nema komentara:

Objavi komentar