Pretraži ovaj blog

nedjelja, 26. lipnja 2016.

ZABRANJENO MOJE (Filip Mitorvić)

ZABRANJENO MOJE

(Filip Mitorvić)



Pričaju da te nisam vreda 
da sam druga liga 
a ja im kažem mila moja 
neka laju baš me briga 

Imaju za tebe drugog 
a ja im kvarim planove 
i truju i pljuju 
al džaba je 

Refren 
Idemo mi napred 
zabranjeno moje 
jer svaki pud smo pukli 
kad nam drugi ljubav kroje 

U inat svima napred 
zabranjeno moje 
i kad nam koplja lome 
mi teramo po svome 
sve do pobede 

Pričaju da te nisam vreda 
da sam druga liga 
a ja im kažem mila moja 
neka laju baš me briga 

Imaju za tebe drugog 
a ja im kvarim planove 
i truju i pljuju 
al džaba je 

Refren 
Idemo mi napred 
zabranjeno moje 
jer svaki pud smo pukli 
kad nam drugi ljubav kroje 

U inat svima napred 
zabranjeno moje 
i kad nam koplja lome 
mi teramo po svome 
sve do pobede 

Refren 2x 
Idemo mi napred 
zabranjeno moje 
jer svaki pud smo pukli 
kad nam drugi ljubav kroje 

U inat svima napred 
zabranjeno moje 
i kad nam koplja lome 
mi teramo po svome 
sve do pobede

Nema komentara:

Objavi komentar