Pretraži ovaj blog

četvrtak, 16. lipnja 2016.

VRTI MI SE (Lana Jurčević feat. Ante Cash)

VRTI MI SE

(Lana Jurčević feat. Ante Cash)


Ti zaključaj vrata 
niko nek' ne smeta 
noćas moje usne 
tvoj su centar svijeta 

Vrti mi se vrti vrti mi se sve 
ti i ja na crti tko pobjeđuje 
Ljulja mi se ljulja 
ljulja mi se pod 
imaš moju šifru 
tajni Lanin kod 

Vrti mi se vrti vrti mi se sve 
ti i ja na crti tko pobjedjuje 
ljulja mi se 
k'o da pila sam na eks 
ljubav to je zakon nije samo seks. 

Tvoje usne gore 
leptiri u tijelu 
ti i ja smo noćas 
u ljubavnom tunelu 

Vrti mi se vrti vrti mi se sve 
ti i ja na crti tko pobjeđuje 
Ljulja mi se ljulja 
ljulja mi se pod 
imaš moju šifru 
tajni Lanin kod 

Vrti mi se vrti vrti mi se sve 
ti i ja na crti tko pobjeđuje 
ljulja mi se 
k'o da pila sam na eks 
ljubav to je zakon nije samo seks. 

Ljubavi ljubavi 
da si meni tu ti 
(lju ljulja nam se barka) 
Ljubavi ljubavi 
da si meni tu ti 
(pravimo valove 
od jutra do mraka) 

Ljubavi ljubavi 
da si meni tu ti 
(lju ljulja nam se barka) 
Ljubavi ljubavi 
da si meni tu ti 
kada me slomiš 
slomiš u minuti 

Ante Cash cool 
došao u Lane da budem pit bul 
bolja je od Kim 
ja crnji nego Kanje 
vrti mi se kraj nje 

Vrti mi se vrti vrti mi se sve 
ti i ja na crti tko pobjeđuje 
Ljulja mi se ljulja 
ljulja mi se pod 
imaš moju šifru 
tajni Lanin kod 

Vrti mi se vrti vrti mi se sve 
ti i ja na crti tko pobjeđuje 
ljulja mi se 
ko da pila sam na eks 
ljubav to je zakon nije samo seks.

Nema komentara:

Objavi komentar