Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

TAMO MI JE SVE (Rade Lacković)

TAMO MI JE SVE

(Rade Lacković)



Hej druže moj lako ti je tamo 
par drugara i gitara leče svaku ranu 
dok uz lepe žene praviš žurku na balkanu, 

Hej brate moj lako ti je tako 
de god staneš i osvaneš ti si svoj na svome, 
a ja brate mogu samo da sanjam o tome 

Refren 
Tamo su moji svi, tamo mi je sve 
i devojka koju volim koja voli me 
ja ovde nemam to što imaš ti 
ne možeš za pare sreću kupiti 

Hej druže moj ovde sve mi fali 
sunce sija al’ ne prija kao ono tamo, 
eh da mogu druže s vama da osvanem samo 

Hej brate moj lako ti je tako 
de god staneš i osvaneš ti si svoj na svome, 
a ja brate mogu samo da sanjam o tome. 

Refren 
Tamo su moji svi, tamo mi je sve 
i devojka koju volim koja voli me 
ja ovde nemam to što imaš ti 
ne možeš za pare sreću kupiti 

Refren 2x
Tamo su moji svi, tamo mi je sve 
i devojka koju volim koja voli me 
ja ovde nemam to što imaš ti 
ne možeš za pare sreću kupiti 

Nema komentara:

Objavi komentar