Pretraži ovaj blog

subota, 25. lipnja 2016.

SAMO TI (Ana Stajdohar)

SAMO TI

(Ana Stajdohar)



Dim i vatra
Malo pakla
Ja i votka samo takla uuu
Ti si moja slaba tačka
Osećanje fali nam tu uuu

Znam ne postoji ništa što tako radi me
Uuu kao ti, kao ti,
Samo ti, samo ti
Voli me jako, voli me
Pali me i zapali me
Ti me u dušu poznaješ
Voli me voli me
To radiš najbolje
Voli me i kad' loša sam
Voli me i kad mrziš me
Ja te u dušu pozanjem
Voli me, voli me
To radiš najbolje

Ti si moja paranoja
Kad' si blizu nisam svoja luuda sam
Ti si centar moga sveta
I kontrola moga leta
I tlo pod nogama

Znam ne postoji ništa što tako radi me
Uuu kao ti, kao ti,
Samo ti, samo ti
Voli me jako, voli me
Pali me i zapali me
Ti me u dušu poznaješ
Voli me voli me
To radiš najbolje
Voli me i kad' loša sam
Voli me i kad mrziš me
Ja te u dušu pozanjem
Voli me, voli me
To radiš najbolje

Da, da,da samo ti
Uu loša sam, 
Znam ne postoji ništa što tako radi me
Uuu kao ti, kao ti,
Samo ti, samo ti
Voli me jako, voli me
Pali me i zapali me
Ti me u dušu poznaješ
Voli me voli me
To radiš najbolje
Voli me i kad' loša sam
Voli me i kad mrziš me
Ja te u dušu pozanjem
Voli me, voli me
To radiš najbolje.

Nema komentara:

Objavi komentar