Pretraži ovaj blog

subota, 25. lipnja 2016.

PAMTIM ONAJ KLUB (Valerija Lazarević)

PAMTIM ONAJ KLUB

(Valerija Lazarević)


Pamtim onaj klub 
svi pijani a ti lud 

Neću ja bez tebe nikako 
i da hoću ja ne mogu to 
kao igra sve je počelo 
a onda se srce otelo 

Malo malo sve po malo 
i sve moje sad je tvoje 
svi su sada eto to je 
ljubomorni na nas dvoje 

Refren 
Pamtim onaj klub 
svi pijani a ti lud 
tebe je u noći toj 
zaledio pogled moj 

Pamtim da su sve 
gledale te želele 
njih stotinu al baš ja 
ljubav sam ti postala 
bila i osatala 

Mogu se pred svima zakleti 
uvek si mi ti na pameti 
samo kad sam pored tebe ja 
osećam se kao kraljica 

Malo malo sve po malo 
i sve moje sad je tvoje 
svi su sada eto to je 
ljubomorni na nas dvoje 

Refren 2x 
Pamtim onaj klub 
svi pijani a ti lud 
tebe je u noći toj 
zaledio pogled moj 

Pamtim da su sve 
gledale te želele 
njih stotinu al baš ja 
ljubav sam ti postala 
bila i osatala


Nema komentara:

Objavi komentar