Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

OSLOBODI ME OD NAS (Neda Parmać)

OSLOBODI ME OD NAS

(Neda Parmać)



Pogledaj me bar još jednom sad u oči 
pogledaj makar krivu riječ mi reci 
prazan stol tišina glasnija od riječi 
odavno već zatvorili smo vrata sreći 

Ko na staklu sad smo bosi 
tvoji prsti mi u kosi 
pusti me pusti me 

Znaš da probali smo sve 
ovako samo lomiš me 
idi sad zbogom zauvijek 

Refren 
Oslobodi me od nas 
u ovu ljubav zapleteni 
bez zraka tonemo do dna 
na moru izgubljeni 
Oslobodi me od nas 
oslobodi me 

Pogledaj kao da je vrijeme stalo 
tek iz navike uzimaš i ovo malo 
slatka laž kojom vezali smo ruke 
stranca dva lica umornih od tuge 

Ko na staklu sad smo bosi 
tvoji prsti mi u kosi 
pusti me pusti me 

Znaš da probali smo sve 
ovako samo lomiš me 
idi sad zbogom zauvijek 

Refren 2x 
Oslobodi me od nas 
u ovu ljubav zapleteni 
bez zraka tonemo do dna 
na moru izgubljeni 
Oslobodi me od nas 
oslobodi me

Nema komentara:

Objavi komentar