Pretraži ovaj blog

nedjelja, 26. lipnja 2016.

NA PLES (Lele dance) (Tijana Dapčević & Tio Dragan)

NA PLES (Lele dance)

(Tijana Dapčević & Tio Dragan)


Nije samba 
nije rumba 
nije salsa 
le le le le le 

Ko to peva na Balkanu 
ovu pesmu svaku noć 
ko to igra i po danu 
pesma ima takvu moć 

Ej razonodi me 
ud preporodi me 

Meni ritam ne da mira 
imam noge lagane 
krv mi gori sve me dira 
ne mogu da kažem ne 

Ej represije 
hej oslobodi me 

Na ples (solo) 
ma ples(duo) 
na ples(solo) 
ma ples(u Rio) 
svi pijani niko popio 

Lele lele lelkaj 
zapevaj i zaigraj 
le le le reskiraj 
biraj sobu obaraj 

Lele lele dvo 
ljube se od radosti 
igraj graj lele ples 
planetarni zemljotres 

Meni ritam ne da mira 
imam noge lagane 
krv mi gori sve me dira 
ne mogu da kažem ne 

Ej represije 
hej oslobodi me 

Na ples (solo) 
ma ples(duo) 
na ples(solo) 
na ples(u Rio) 

Svi pijani niko popio 

Lele lele lelkaj 
zapevaj i zaigraj 
le le le reskiraj 
biraj sobu obaraj 

Lele lele dvo 
ljube se od radosti 
igraj graj lele ples 
planetarni zemljotres 

Nije samba 
nije rumba 
nije salsa 
to je le le le le le le ples 

Na ples (solo) 
ma ples(duo) 
na ples(solo) 
na ples(u Rio) 

Svi pijani niko popio 

Lele lele lelkaj 
zapevaj i zaigraj 
le le le reskiraj 
biraj sobu obaraj 

Lele lele dvo 
ljube se od radosti 
igraj graj lele ples 
planetarni zemljotres 

Svi pijani niko popio.


Nema komentara:

Objavi komentar