Pretraži ovaj blog

srijeda, 15. lipnja 2016.

LEI LEI (Colonia)

LEI LEI

(Colonia)



Lei Lei

Tako je lako sve
danas je jako dobar dan
nebo smije nam se
i tako se dobro osjećam

Sunce i kokteli
na ulicama
vratilo se ljeto u poljupcima
život mi je s tobom zabavan i lud
svaki put te ljubim kao da je prvi put


Ref

Lai lako loka i la i lei lei
budi se ritam i strast u meni meni, 
lai lako loka i la i lei lei
pusti sve, zove nas grad koji ne spava

Lai lako loka i la i lei lei
budi se ritam i strast u meni meni, 
lai lako loka i la i lei lei
pusti sve, zove nas grad, život je sada 

Tako lako je sve
jača sam nego ikada
i taj osjećaj 
vrijedi milijun osmjeha

Sunce i kokteli
na ulicama
vratilo se ljeto u poljupcima
život mi je s tobom zabavan i lud
svaki put te ljubim kao da je prvi put

Nema komentara:

Objavi komentar