Pretraži ovaj blog

srijeda, 22. lipnja 2016.

GODINE (MC Yankoo feat. DJ Bobby B. and Jacky Jack)

GODINE

(MC Yankoo feat. DJ Bobby B. and Jacky Jack)


Refren 
Godine noćas lete a nisam više dete 
znaš da te volim više od sebe 
Godine noćas lete a ni ti nisi dete 
znam da me voliš više od sebe 

Samo skupo neka se sija 
haljina swarovski k'o milion 
najlepša najzgodna lepota me prati 
neka se zna da smo naši

Sa Balkana krimi stil dama 
uvek sa drugaricama nikada sama 
Dom Perignon to joj prija 
svi je prate ona igra k'o Mia 

Sve pare zna se k'o hvali 
ko noćas triši ko je glavni 
dosta sam trošio brzo sam vozio 
tebe upoznao i naglo zakočio 

Ovaj bit ratata kida 
polako u stilu sa kartica se skida 
ajmo sad u vis te čaše 
da nazdravio na ljubavi naše 

Refren 
Godine noćas lete a nisam više dete 
znaš da te volim više od sebe 
Godine noćas lete a ni ti nisi dete 
znam da me voliš više od sebe 

Oči moje moja sudbina 
sunce moje na nebu što mi sja 
ljubavi moja ti moraš to da znaš 
ja spreman sam život da ti dam 

Moja sudbina 
moja sudbina 
daleko na nebu 
daleko na nebu 

Moja sudbina 
moja sudbina 
daleko na nebu 
daleko na nebu 

Večeram Malibu novi restoran 
samo ekskluziva to je tvoj sam 
Holivud Hejls sutra Havaji 
šopnig Dubai moji običaj 

Sve što poželiš ne sme da fali 
zvezde sa neba skida tvoj mali 
crveni tepih crvena staza 
sve mora da blista kad stiže moja maca 

Refren 
Godine noćas lete a nisam više dete 
znaš da te volim više od sebe 
Godine noćas lete a ni ti nisi dete 
znam da me voliš više od sebe 

Oči moje moja sudbina 
sunce moje na nebu što mi sja 
ljubavi moja ti moraš to da znaš 
ja spreman sam život da ti dam 



2 komentara: