Pretraži ovaj blog

subota, 4. lipnja 2016.

GDE SI SADA TI (DJ Nenno & MR. Black feat. Juice and Marko Milutinović)

GDE SI SADA TI

(DJ Nenno & MR. Black feat. Juice and Marko Milutinović)



Tražim te u pola noći 
kažu da nećeš doći 
nigde te nema 
ludilo se sprema 

Džaba mi milioni 
kuće i avioni 
kada ti nisi tu 
ide sve prema dnu 

Danima još i dobro je 
prodje mi vreme bez veze 
al zato noću ludujem 
kad sam pomislim na te 

Najlepše oci jedine 
najsladje usne medene 
gde si sad gde si javi se 
da ti kažem srećo volim te 

Refren 2x 
Gde si sada ti gde si ljubavi 
kada su svi oko mene pijani 
negde oko 3 svaka sa mnom htela bi 
al samo ti noćas trebaš mi 

Juice 
Kolko mi falš znaš li 
topi se led u čaši 
brate još piće naspi 
ludujem opet , časti 
ljubav u meni gori 
daj srce mi otvori 
jer samo ti samo ti samo ti 
dušo noćas trebaš mi 

Danima još i dobro je 
prodje mi vreme bez veze 
al zato noću ludujem 
kad sam pomislim na te 

Najlepše oci jedine 
najsladje usne medene 
gde si sad gde si javi se 
da ti kažem srećo volim te 

Refren 2x 
Gde si sada ti gde si ljubavi 
kada su svi oko mene pijani 
negde oko 3 svaka sa mnom htela bi 
al samo ti noćas trebaš mi 

Refren 2x 
Gde si sada ti gde si ljubavi 
kada su svi oko mene pijani 
negde oko 3 svaka sa mnom htela bi 
al samo ti noćas trebaš mi

Nema komentara:

Objavi komentar