Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 20. lipnja 2016.

DOVIĐENJA (Olivera feat. Aleksndra Olujić)

DOVIĐENJA

(Olivera feat. Aleksndra  Olujić)



Oh ovih dana on me zove  on me smara

prodaje fore zašto dama hoda sama

zove iz kluba tamo buka i galama
ali takav ne treba mi



I priča priče kako samo ja mu falim

zove na odmor Kuba, Maldivi i Bali
pominje kola vile samo tim se hvali
pričaj, pričaj svojoj mami


Ref.:
Ja nisam ona koja na to pada

meni treba neko jak
da me voli da me čuva da me ljubi
loš si ostavio utisak


Ja biću vjeran biću dobar sve što poželiš

-Takav se teško mijenja
Šta mi to radiš pališ da se osvetiš
-Ma hajde doviđenja



U telefonu njegovih poruka dvijesta

pita gdje sam dolazi po mene smjesta
Kaže da miran je kola su mu bijesna
takvi momci  baš se pale



Otvara vrata kola kaže koža klima

sve druge ne bi teso mene bi da ima
za takve uvijek biću hladna kao zima
kad sam magnet za budale


Ref:
Ja nisam ona koja na to pada

meni treba neko jak
da me voli da me čuva da me ljubi
loš si ostavio utisak



Ja biću vjeran biću dobar sve što poželiš

-Takav se teško mijenja
Šta mi to radiš pališ da se osvetiš
-Ma hajde doviđenja



Čekaj čekaj čekaj



Zar misliš stvarno da sam neozbiljni kreten

zar misliš da bih u krevet da te odvedem
bar pusti nek te ovaj trenutak ponese
ja želim tebe samo tebe



Kažeš da dozvoliš da propadne nam veče

da glupe priče noćas nama provod spriječe
ma dodji vidi da na tebe još se sječem
neka noćas alkohol poteče


Ref.:
Ja nisam ona koja na to pada

meni treba neko jak
da me voli da me čuva da me ljubi
loš si ostavio utisak



Ja biću vjeran biću dobar sve što poželiš

-Takav se teško mijenja
Šta mi to radiš pališ da se osvetiš
-Ma hajde doviđenja
Doviđenja.

Nema komentara:

Objavi komentar