Pretraži ovaj blog

utorak, 28. lipnja 2016.

DAJ PUSU, DAJ PUSU (Lačni Franz)

DAJ PUSU, DAJ PUSU

(Lačni Franz)




Daj pusu daj pusu 
pretvori me u svoj parfem 
daj pusu daj pusu 
da te u sebe odjenem 

Daj pusu daj pusu 
pretvori me u svoj parfem 
daj pusu daj pusu 
da te u sebe odjenem 

Ja sam taj žabac s poznatog bica 
koji za poljubac djevojke žica 
srebrni frajer zatvoren u žabu 

Zamišljam sebe ko sjetnu barabu 
modernog viteza i praskovana 
koji se bori za dobrog u nama 

Plave i bjele i crvene boje 
sloboda jedakost i bratstvo 
još uvijek dobro mi stoje 

Daj pusu daj pusu 
pretvori me u svoj parfem 
daj pusu daj pusu 
da te u sebe odjenem 

Daj pusu daj pusu 
pretvori me u svoj parfem 
daj pusu daj pusu 
da te u sebe odjenem 

Ja sam taj žabac s poznatog bica 
koji za poljubac djevojke žica 
srebrni frajer zatvoren u žabu 

Zamišljam sebe ko sjetnu barabu 
modernog viteza i praskovana 
koji se bori za dobrog u nama 

Plave i bjele i crvene boje 
sloboda jedakost i bratstvo 
još uvijek dobro mi stoje 

Daj pusu daj pusu 
pretvori me u svoj parfem 
daj pusu daj pusu 
da te u sebe odjenem 

Daj pusu daj pusu 
pretvori me u svoj parfem 
daj pusu daj pusu 
da te u sebe odjenem

Nema komentara:

Objavi komentar