Pretraži ovaj blog

subota, 25. lipnja 2016.

BILA MI JE SVE (MC Rele & Skankdafaka)

BILA MI JE SVE

(MC Rele & Skankdafaka)


Ref.: 2x
A ona bila mi je sve
Bila bolje bi od nje
Sada mi fale oči te
Što su me tjerale na grijeh

Oči tvoje ne bih dao nikada
Ni da  si bez pitanja do zore skitala
I da si haljinu tu drugom skidala
I da si sa drugima to me ne zanima
Zanimaš me samo ti ,
Oko mene drugovi su pijani, svi su pijani
Da ti noćas treba hir
Oni gledaju mi a tako fale mi tvoji poljupci

Ref. 2x

One tvoje bile sexi usne žena za uspijeh sve bi da uzme
Zna šta joj treba, brdo zalto, para
Audi, lančići, dva tri stana
Oko mene samo pričaju da ja nisam za nju pričaju
A samo nju bih da kući vodim
A samo nju bih da kući vodim
Ona nije k'o druge ona ekstra je
Kada uđe u klub muzika prestane
Ona bila mi je sve
A ona bila mi je sve
Oči tjeraju na grijeh
DJ odvrne cijelu noć za nju
Večera je after napunimo klub
Bila bolja bi od nje
Bial bolja bi od nje
Sada mi fale oči te

Ref.4x

Nema komentara:

Objavi komentar