Pretraži ovaj blog

utorak, 31. svibnja 2016.

TOTALNA ANESTEZIJA (Aleksandra Prijović)

TOTALNA ANESTEZIJA

(Aleksandra Prijović)




Lagao si providno k'o pas ...

Njoj sad vraćaš se
a mene moliš 
daj odluči se  
koju voliš

Umesto tebe ceh plaćam ja
ni dužna ni kriva
na tvoju dušu greh
što sam sad jedva živa

Refren 2x
Lagao si providno k'o pas
da ti nisam bitna
nikad niže pao si zbog nas
Sad ti treba hitna 
ne pomaže čak ni 
totalna anestezija
nikad više, nikad ti i ja

Njoj dao si sve
preda mnom klečiš
šta, šta imam ja
od tvojih reči

Umesto tebe ceh plaćam ja
ni dužna ni kriva
na tvoju dušu greh
što sam sadjedva živa

Refren 
Lagao si providno ko pas
da ti nisam bitna
nikad niže pao si zbog nas
Sad ti treba hitna 
ne pomaže čak ni 
totalna anestezija
nikad više, nikad ti i ja

Refren 
Lagao si providno ko pas
da ti nisam bitna
nikad niže pao si zbog nas
Sad ti treba hitna 
ne pomaže čak ni 
totalna anestezija
nikad više, nikad ti i ja



Nema komentara:

Objavi komentar