Pretraži ovaj blog

nedjelja, 15. svibnja 2016.

LAVOVI (Evrokrem Barabe feat. Dj Toya)

LAVOVI

(Evrokrem Barabe feat. Dj Toya)


Ref.:
Gdje su sada moja braća moji lavovi,
Neka gore diskoteke ljuljaju se splavovi
Popili smo pitaj Boga i ne brojimo
Dobro da na nogama i stojimo

Luda glava upala je u trista problema
Ja i flaša svako veše ide alambar
Samo pijem ti tugujemo otkako je nema
Ali to je samo moja stvar

Zove društvo hajde brate iz glave izbaci
Jer se džaba trudiš ti da tugu sakriješ
Svaku veče zovu mene ti moji ludaci
Hajde s nama da se napiješ

Ref.2x.

Ne pomaže piće, duplo to je mala doza
Noćas ka' se društvo skupi popićemo sve
Dve ti flaše svako veče to je dijagnoza
Al' šta vredi kada nema nje

Zove društvo hajde brate iz glave izbaci
Jer se džaba trudiš ti da tugu sakriješ
Svaku veče zovu mene ti moji ludaci
Hajde sa nama da se napiješ

Ref.3x.

Dobro da na nogama i stojimo.



Nema komentara:

Objavi komentar