Pretraži ovaj blog

subota, 2. travnja 2016.

ONA (Corona)

ONA 

(Corona)




Ja bih te poželeo i kad mi se zavjese spuste
I nisam verovao da postoje srodne duše
Dok te nisam sreo o tebi sam sanjao
Nisam znao da postojiš a o tebi sam maštao
Ko te je poslao u mraku kojim koračam sad 
Pišem o tebi sve gangstere da razočaram I nisam opasan ako pokažem šta osećam 
A ti si posebna a ja nisam prosečan Boga mi nekad se neozbiljno ponašam 
A kad se smeješ na moje fore bogat sam Sa tobom koračam po svemiru gagarin
A kad se svađamo napeti smo pagani Znam da navalim zavarim vidim te u dimu
Dani su hladni bez tebe kao noći u Sibiru Ostavljam te na miru moram da razmislim 
Jer vodili smo ljubav kad smo se karali Ref2x: Ona je tu za mene da me digne kada padam Ona mi teče kroz vene svakoga dana Kao krv da ledi se kad je nema Mog'o bih da ćutim danima i samo je gledam Reci mi gde smo se izgubili i gde je sve nestalo 
Nedavno bez tebe kao da sam nestao
I k'o da prestao je sat da mi otkucava
A sećam se kako noćima si me budila k'o pucnjava U znoju budim se
I sada tvoj osmeh bi mi značio vise od huka publike Menjao bih ulice za vreme sa tobom 
Ulice prazne su i kad se je*em sa lovom Nekad osećam da ne znam šta radim 
Kao da davim se u gadi uvek kad zaspim Ja bih da opet slavimo aftere
Al' ne znam da'l si ikad kako trebam mi shvatila namere I dok im cepa haltere 
Ja tebe vidim ako me sećanje ne vara sve smo radili timski Znaju nas u kraju kao najtvrđi tandem
Sa tobom bi da otplešem poslednji valcer Ref. 2x.

Nema komentara:

Objavi komentar