Pretraži ovaj blog

subota, 2. travnja 2016.

LJUBAV JE (Deen ft. Dalal ft. Jala Brat and Ana Rucner)

LJUBAV JE

(Deen ft. Dalal ft. Jala Brat and Ana Rucner)


Trebat će mi tvoje tijelo 
Kad oči zatvorim 
Oko mene sve je bijelo 
Čak i sivi zidovi 

Nemam kome da se vratim 
Samo tebi vjerujem 
Dugove ću sve da platim 
Na ljubav se zaklinjem
 
Ref:
Ljubav je začarani krug 
Svako dođe na svoj red 
Svako plati svoj dug 
Ljubav je sve što imamo 
Svako bira svoj grijeh 
Jedno drugom praštamo 
Praštamo
 

Tako trebam tvoje tijelo 
Kad oči zatvorim 
Srce se u tebe klelo 
Kako da ti oprostim 

Nemam kome da se vratim 
Samo tebi vjerujem 
Dugove ću sve da platim 
Na ljubav se zaklinjem ' 

Mjesto kapetan da budem bir'o sam da budem pirat, 
mjesto sretan da budem bir'o sam tugu u inat, 
Moja priča je rulet, ulažem ne znam kasirat 
Njenim očima uklet više se ne znam nasmijat, 
pa me mami toplinama nakon čaše-dv'je vina 
Al' ona nije ta što će mi sutra roditi sina 
Opet nijedna ne zna me tako magično dirat 
Opet tragično pijan jer đavo ne da mi mira 
Ref.

Nema komentara:

Objavi komentar