Pretraži ovaj blog

petak, 31. srpnja 2015.

TAGUJ ME (Fantastic band ft. DJ Djuka and DJ Emili)

TAGUJ ME

(Fantastic band ft. DJ Djuka and DJ Emili)


Ref.

Već noćas taguj me na fotki
neka vide mnogi
da zajedno smo sada mi

I na statusu nek' piše
sviđam ti se više
od svakog s kojim bila si

Dah, tvoj dah je svud po meni
i da smo slepi, nemi
ti bi bila izbor moj

Greh nas mami da smo sami
noć je poznata po tami
a ti si sunce moj broj
Ref. 2x

Već noćas taguj me na fotki
neka vide mnogi
da zajedno smo sada mi

I na statusu nek' piše
sviđam ti se više
od svakog s kojim bila si.



I da si moja, samo moja
i da si moja, samo moja


To što danas nismo smeli
to noćas sve smo hteli
i svi su videli

Da ti me sada jako želiš
i ja te mnogo želim
da smo se zavoleli

Ref. 2x

Već noćas taguj me na fotki
neka vide mnogi
da zajedno smo sada mi

I na statusu nek' piše
sviđam ti se više
od svakog s kojim bila si.



I da si moja, samo moja
i da si moja, samo moja

Ref. 2x

Već noćas taguj me na fotki
neka vide mnogi
da zajedno smo sada mi

I na statusu nek' piše
sviđam ti se više
od svakog s kojim bila si.



I da si moja, samo moja
i da si moja, samo moja.


Nema komentara:

Objavi komentar